solidworks tutorials

free solidworks tutorial ebooks

solidworks tutorials

free solidworks tutorial ebooks

تمرین آموزشی لافت در سالیدورک

یک تمرین اموزشی برای لافت در سالیدورک ، مطمئنا همه ما تا بحال این مدل را دور و بر خودمون در زندگی روزانه دیدیم. درواقع من هم به همین دلیل به عنوان کانسبت تمرین انتخابش کردم و هم اینکه به خاطر شکل خاصش میتونیم دستور لافت را در موردش تمرین کنیم و حتی از دستور شگفت انگیز فلکس هم نهایتا استفاده کنیم.

آموزش سالیدورک-solidworks

آموزش اسمبلی در سالیدورک

سیستمهای کنترل و انتقال قدرت نیو ماتیکی و هیدرولیکی به وفور در صنعت یافت میشوند. در اینجا من یک مدل ساده و شماتیک از این سیستمها را به عنوان تمرین آموزشی اسمبلی در سالیدورک برای علاقمندان در نظر گرفته ام. این سیستم برای کلمپ کردن مورد استفاده قرار میگیرد.

تمرینات آموزشی مقدماتی سالیدورک

تمرینات آموزشی پیشرفته سالیدورک

آموزش کار با اسکچ سه بعدی در سالیدورک

یکی از جذابیتهای نرم افزارهای طراحی سه بعدی مانند سالیدورک آنست که شما میتوانید هرچیزی را که در اطراف خود میبینید مدل کنید. در این تمرین نیز من همین کار را کردم و یک صندلی گلاسه ساده را به عنوان تمرین آموزشی اسکچ سه بعدی در سالیدورک برای شما در نظر گرفته ام.

آموزش سالیدورک-solidworks با تمرینات پیشرفته

آموزش کار با motion study در سالیدورک

طراحی استاتیک قطعات تنها بخشی از یک فرآیند طراحی واقعیست. در واقع بیشتر قطعات در ماشین آلات در تماس با قطات دیگر کار خود را انجام میدهند. لذا بررسی عملکرد قطعات در حال حرکت بخش دیگری از فرآیند طراحی میباشد. در سالیدورک بخشی برای این منظور در نظر گرفته شده است. در اینجا یک تمرین آموزشی برای motion study در سالیدورک برای علاقمندان در نظر گرفته ام.

آموزش سالیدورک با تمرینات پیشرفته

آموزش کار با photoworks در سالیدورک

ما حتی اگر بتوانیم بهترین مدلها را هم در سالیدورک طراحی کنیم دست آخر نحوه پرزنت مدل است که تاثیرگذار خواهد بود . در واقع پس از پایان فرآیند طراحی مدل یا محصول باید بتوانیم ظاهری واقعی به آن بدهیم. اینکار از طریف تغییر وضعیت ظاهری مدل ، دستورات رندر و البته فوتو ورکس در سالیدورک قابل انجام است. به همین دلیل در این قسمت یک تمرین آموزشی را به photoworks در سالیدورک اختصاص داده ام.

آموزش سالیدورک-solidworks با تمرینات پیشرفته